Våg FK

Kampoppsett

På grunn av veldig stor pågang til Umbro Cup 2019, og med liten lyst til å avvise lag fra å delta i turneringen, har cupkomiteen laget et så komprimert oppsett som overhodet mulig.

Det er tett på 150 deltakende lag i cupen, og hver pulje er satt opp på en måte som gjør at det skal gå så kort tid som mulig fra man starter første kamp, til man er ferdig med den siste.

Dette betyr at flere lag vil få 2 kamper etter hverandre, men da på samme bane. Det blir som en vanlig kretskamp i serien, der man spiller en 1. og en 2. omgang.

Studer nøye vedlagte oversikt over deltakende lag i linken nedenfor her. Det er ofte at lag fra samme klubb har samme lagsnavn, eller veldig likt, og derfor har vi valgt å justere enkelte lagsnavn for å skille lagene fra hverandre. Det er ikke særlige endringer, men du vil uansett kjenne igjen laget ditt på den kontaktpersonen som er tilknyttet lagsnavnet.

CUPENS DELTAKERLAG MED KONTAKTPERSON OG LAGSNAVN I CUP

På grunn av den store mengden lag som ønsker å delta, er som tidligere nevnt en god del av kampene satt opp med så kort tidsaspekt som mulig.
Cupkomiteen har måtte flytte alle G12-lagene, samt mange av 11-årslagene til cupspill lørdag ettermiddag/kveld. Vi takker alle for sporty innstilling til dette, og registrerer at lagene har vært opptatt av at vi skal få med så mange som mulig inne i Sørlandshallen i disse snøfylte vintertider.

KAMPOPPSETT LØRDAG 9. FEBRUAR (G11- og G12-lag)

KAMPOPPSETT SØNDAG 10. FEBRUAR (Resten av G11-lagene + alle de andre årsklassene)

Sjekk kampoppsettet nøye. Sjekk også baneoppsettet med fordeling av baner i Sørlandshallen i hovedmenyen under "Banekart".